Slutprodukt.

Nu är det dags att börja på slutprodukten på riktigt. Det finns några saker i projketet som vi inte hunnit med då det kommer till vår tidsplanering, dock har vi mycket fakta och analyser att bygga vår slutprodukt på och jag är övertygad på att den kommer att bli bra.

Den nya tanken med slutprodukten är att göra en broschyr som diskuterar reklam som den ser ut idag samt hur vi tror på en utveckling inom reklambranschen som kan ge goda konsekvenser på samhället. Vi vill få läsarna att ha ett kritiskt förhållningssätt till den reklam som finns idag samt att de skall få förståelse för hur mycket reklam påverkar, både medvetet och undermedvetet.
Tanken är att broschyren skall tryckas upp och finnas tillgänglig i folkuniversitetets lobby då det finns flera copywriter kurser och PR kurser på folkuniversitetet som skulle kunna vara intresserade av det vi har att säga.

Idag skall jag ta tag i att börja logga i min blogg, dvs ta ut och bearbeta de inlägg som innehåller värdefullt material som vi kan använda i broschyren. Den kommer alltså främst att bygga på det vi skrivit om under hela projektets gång. Jag kommer att uppdatera under dagen vilka inlägg jag valt samt motivera. Hoppas du håller dig uppdaterad!

(OBS, ´jag har bloggat i mars, så det så!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0